2022. jún 05.

Apró boldogságok..?!

írta: Atanáz11
Apró boldogságok..?!

Figyeld az érzéseid

2022.05.29. Péntek.

Péntek délután szerettem volna posztolni, sajnos / nem sajnos húztam az időt és végül elmaradt, azon a agyaltam, hogy vajon néhány nagymenő barátom (Akik egyébként dopamin függők) mit szólna, ha ezt a bejegyzést olvasná, szerintem nagy valószínűséggel kacagnának egy jót. Bővebben a dopaminról. 

Viszont az alábbi videó ösztönzött, hogy mégis megírjam

 

 

Az életünkben lévő apró boldogságokról terveztem írni. Amikre érdemes sokkal nagyobb figyelmet fordítani. Én állandóan hajkurászok valamit. és azt várom, hogy majd attól boldog leszek, persze a lendület gyakran elfogy, és elmarad a csoda. 

Péntek délután valami hihetetlen nagy boldogságot éreztem szinte euforikus állapotba kerültem. Épp edzettem, amikor megszólalt egy régi film zenéje a Never Back Down-ból. Ez sok emléket felidézett bennem, és már oly rég hallottam, hogy szinte mintha most hallanám elsőre. Nagy motiváltságot éreztem és elöntött a boldogság. Az edzőteremből hazáig végig kitartott ez az állapot, majd itthon bekapcsoltam a zenéket amiket régen hallgattam, közben elkészítettem egy nagyszerű kínai tésztát, majd pedig megnéztem a forma 1-et, ami szintén növelte az érzéseket bennem, hisz váratlanul ért, hogy épp akkor kezdődött. 

Furcsa lehet ezt olvasni, és nekem is érdekes ezt megosztani. De ezektől a mindennapos dolgoktól megkaptam azt a boldogságot amit mondjuk egy új menő hangos autótól, motortól, lakástól, pénztől, vagy barátnőtől várnék el. Semmi különöset sem tettem, csupán a mindennapi dolgaimat, és mégis valahogy megkaptam amire vágyok, a boldogság érzését.

Aztán persze a Forma 1 után elmúlt hamarosan az állapot. Szerintem érdemes lehet vezetni ezeket az időszakokat amikor elönt minket a boldogság. Megtudjuk, hogy mitől érzünk boldogságot, mit élvezünk, mikor miért tudunk feloldódni. jobban megismerjük magunkat. Na és persze eszünkbe tudjuk juttatni, hogy mi okozott nekünk boldogságot., azért elő elő fordul, hogy nem tudjuk mi is okoz boldogságot számunkra. 

 

+ találtam egy emberkét aki beszél arról, hogy a szép ruhák vagy pedig a menő autó nem adta meg számára a boldogságot, és elmeséli hogy őt mi motiváltja. 

Szólj hozzá